افسونگری



افسونگری





 

همیشه دشواری در یافتن ایده‌‌های جدید نیست، بلکه در فرار از ایده‌‌های قدیمی است؛ ایده‌‌هایی که در ذهن اغلب ما ریشه دوانده و به تمامی نقاط آن رسوخ کرده‌اند

به گفته ناشر کتاب، افسونگری برای کسانی است که زندگی را به شکلی می‌بینند که می‌تواند باشد؛ نه به شکلی که نمی‌تواند. این افراد چیزی را به بازار عرضه می‌کنند – یک محصول، خدمت، سازمان یا ایده – که می‌تواند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند.

آنان باور دارند که در دنیای رسانه‌‌های انبوه، رسانه‌‌های اجتماعی و رسانه‌‌های تبلیغاتی، به چیزی فراتر از یک رابطه‌ی آنی، سطحی و موقتی نیاز است تا هر کاری به خوبی انجام پذیرد. آنان می‌دانند که باید قلبِ مخاطبانشان را افسون کنند و می‌دانند چرا به افسونگری نیاز دارند.

شاید بتوان گفت که افسونگری فرایند خوشنودسازی افراد به وسیله‌ی یک محصول، خدمت، سازمان یا ایده» است و پیامد افسونگری، ایجاد حمایتی داوطلبانه و پایدار است که برای هر دو طرف سودمند خواهد بود.

برای شروع افسونگری باید بدانید که چرا مردم افسون می‌شوند، چه نیازهایی دارند، چگونه به آن‌ها توجه می‌کنند و این که چگونه می‌توانید دوست‌داشتنی باشید.

ولی دوست داشتن به تنهایی کافی نیست، پس باید بدانید که چگونه مورد اعتماد مردم قرار بگیرید و چگونه چیزهایی را خلق کنید که قابلیت افسونگری داشته باشند و… .

به خاطر داشته باشید افسونگری می‌تواند موقعیت‌ها و روابط را متحول کند و باعث خلق ایده‌های بزرگ شود.

کتاب افسونگری نوشته گای کاوازاکی با ترجمه امیرحسین قادری عابد با 280 صفحه در قطع رقعی و به قیمت 8500 توسط انتشارات سیته منتشر شد است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 – 77502993 تماس حاصل فرمایند.

پایگاه جامع علوم اطلاعات : منبع خبر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

کد امنیتی را وارد نمایید: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

theme