جعبه ابزار بازاریابی کتابی برای موفقیت در بازاریابی



جعبه ابزار بازاریابی کتابی برای موفقیت در بازاریابی





کتاب جعبه ابزار بازاریابی، کتابی در مورد بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و هم چنین موضوع های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می دهد.

در این کتاب با سر فصل هایی مانند:

-استراتژی بازاریابی
چگونه بازاریابی با استراتژی کسب و کار سازگار می شود؟
-تدوین برنامه بازاریابی
-تجزیه و تحلیل رقبا
-ساخت نام و نشان تجاری
-توسعه محصولات و خدمات جدید
-بازاریابی در آن سوی مرزها
و…آشنا می شوید.

کتاب حاضر، کتای آموزشی معتبرترین دانشگاه بازرگانی جهان – هاروارد – است. و از جمله مزایای آن، بیان مطالب به شیوه ای کاربردی و آسان است، به نحوی که آن را از سایر کتاب های منتشر شده در این حوزه جدا می کند.

جعبه ابزار بازاریابی نوشته پاتریک بارویز-ریچارد لیوک ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و امین اسداللهی در زمستان 1389 در 288 صفحه و درقطع رقعی به قیمت 8500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 – 77502993 تماس حاصل فرمایند.

پایگاه جامع علوم اطلاعات،منبع خبر:همشهری آنلاین-کتاب

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*